Hoe kan ik The Hybrid Store bereiken?

Zie de contactpagina. Bij voorkeur mailen op:

info@hybridstore.nl of johntummers@home.nl

Door zeer grote drukte zijn wij helaas nauwelijks in staat om u telefonisch te woord te staan. De telefoon gaat zo vaak – als ik alle gesprekken zou moeten beantwoorden zou ik gemiddeld 6 uur per dag moeten praten aan de telefoon. Die tijd heb ik echter nodig om alle fietsen rijklaar voor u in de winkel te krijgen.

Daarom aub mailen ( ook voor de openingstijden )

Verzend The Hybrid Store ook fietsen?

Nee, wij verzenden niet, omdat wij vinden dat een fiets geen item is om te verzenden. U moet kunnen proeffietsen. De maat en afstelling moet deskundig vastgesteld worden.

Is er garantie op de fietsen?

Ja, alle fietsen zijn met fabrieksgarantie, net als in elke andere winkel.  

Op tweedehands fietsen krijgt u zelfs een inruilgarantie ( uniek ).

Kan ik bij The Hybrid Store een fiets kopen via het bedrijfsfietsplan van mijn werkgever ?

Wij doen niet mee via het fbs – fiets bemiddelingsservice – U krijgt van ons een btw faktuur, dat is gelukkig voor de meeste werkgevers voldoende, oa onderwijs en overheid.

Vraag het voor alle zekerheid aub even na bij uw werkgever.

 

 

 

Waarom neem The Hybrid Store de telefoon niet op ?

Dit is een eenmanszaak. De telefoon gaat zo vaak, als ik elk gesprek zou moeten voeren zou ik gemiddeld 6 uur per dag aan de telefoon zitten ….. van fietsen rijklaar maken en verkopen zou dan niet veel terecht komen. Er is echt geen enkele vraag die niet per mail beantwoord kan worden, minder persoonlijk, maar wel veel efficienter

 

Waarom heeft The Hybrid Store geen keurmerk?

Omdat de keurmerken die andere internetwinkels op hun site hebben niet verdiend zijn door feedback maar gewoon gekocht zijn. Dat heeft dus geen enkele waarde. Besparing op de kosten voor het voeren van dergelijke keurmerken rekenen wij liever door als korting aan u.

De meeste internetwinkels hebben ook geweldige beoordelingen op internet ….

waarom ?

Omdat ze die zelf schrijven en elke negatieve feedback verwijderen …..

zo zijn er ( grote ) internetwinkels die meer dan 10000 positieve beoordelingen hebben! – gelooft u het zelf ?? … tevreden klanten schrijven zelden iets op internet, alleen ontevreden klanten en mensen die niet voor rede vatbaar zijn schrijven hun ongenoegen op internet ….. 

Kan ik bij The Hybrid Store een fiets kopen via een leaseplan ?

Omdat wij alle kosten die dit met zich meeneemt liever doorberekenen als korting aan u, als klant – de korting die wij u kunnen geven is hoger dan het voordeel dat u heeft bij aanschaf via een lease plan.

Bij een leaseplan wordt u gedwongen uw fiets te verzekeren bij een maatschappij die niet uw eigen keuze is.

Bij een leaseplan worden u onderhoudsplannen aangeboden, onderhoudsplannen die niet allemaal even noodzakelijk zijn en die u hoe dan ook betaald, bovendien wordt dat onderhoud vaak niet uitgevoerd met onderdelen van uw keuze, maar met minder kwalitatieve onderdelen en moet u bijbetalen als u bijvoorbeeld wel een fietsband van betere kwaliteit wil.

U verliest uw reiskostenbijdrage.

U betaald jarenlang aan de fiets, een vast bedrag per maand, dus u bent nog steeds aan het betalen als het nieuwe van de fiets er al vanaf is …… dat is onprettig …….

.. en zo kunnen we nog wel wat nadelen opnoemen …. Er is er maar 1 die voordeel heeft van een Lease Plan en dat is de Lease Maatschappij …….

Kan ik bij The Hybrid Store een verzekering afsluiten?

Nee, zie daarvoor de pagina verzekering.

Hoe krijg ik een goede maat fiets?

Om het maximale fietscomfort te behalen dient de fiets de juiste hoogte te hebben. Deze hoogte wordt niet allen bepaald door de framemaat, maar ook door de geometrie. Welke framemaat voor u het best is, is afhankelijk van uw zithouding en rijstijl.
Vergeet alle tabellen op internet. Een fiets is als een maatpak, de details in de afstelling bepalen welke type en framemaat voor u het meest geschikt is.
Wij helpen u graag daarmee.